Ett skratt förlänger livet, jag är odödlig!

Idag är det en blandning mellan lycka och trötthet.

Orsak;
Lyckan är över vilka fantastiska vänner jag har. Framförallt omtänksamma! Ställer upp i vått och torrt!
Lycklig för jag kommer få världens bästa besök ikväll.
Lycklig över att jag är jag!

Tröttheten kan jag nog inte försvara, men man kan stava det som; för många drinkar, motviljan att vilja gå hem från krogen när det är som roligast, och att inte lägga sig i tid!
Men igår/natt var det roligt iallafall.

Morgonen var också grym, Jokko och jag på bakfyllan, tror inte den mest sansade människa skulle kunna komma hem utan att vara ett nerv vrak.
Har skrattat röven av mig över allt som hände igår/dag. Hon är för bra den där Jokko!

Imorgon kommer även Martina, Milton, Frida och bebis hit :)
Så imorgon ska jag ställa mig och baka lite. Ser verkligen fram emot att träffa dessa godingar! :)

Ha en fortsatt trevlig kväll.
Love!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0