Från och med nu.

Från och med idag ska jag sluta tänka på framtiden, VAD som kommer hända, OM det kommer hända osv, ja ni hajjar! Jag ska leva idag! För dagen och inte för vad som kommer hända. Jag ska umgås med människor som gör mig glad och lämna fri väg för personer i min närhet som inte får mig att må bra. Jag har förstått att jag och många av mina närmsta vänner har glidit ifrån varann, varför är väl just för vi inte tycker och prioriterar likadant längre. Sånt händer alltid, undviker man inte lätt heller. Och jag är så fruktansvärt trött på folk som ljuger och snackar massa skit, sånna personer kan dra långt.

Nä, från och med idag ska jag leva för idag! Med folk som gör mig lycklig! :-)
Och snart är det min allra allra bästa väns födelsedag, en halvtimma kvar! Min stora fina tjej! Älskar dig mest. Vad skulle jag göra utan dig!!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0