Friends.

Jag är så lycklig över mina fina vänner, att jag varje dag får vakna upp och känna att jag har er bakom mig. Vilka kliv jag än gör i mitt liv så stöttar ni. Ni är så underbara.

Men att veta att du gråter dig till sömns gör mig så ledsen, känner mig så hjälplös. För den sitsen du är i nu, var jag för några månader sen, och jag vet själv att inga ord hjälper, bara kärlek. Jag vet inte vad jag ska ge dig för att du ska förstå att du måste gå vidare, just nu håller du på att gräva din egna grav. Du är en piltavla för en skytt som inte är värd dig. Han är en mur som du aldrig kommer kunna riva.
Du betyder så fruktansvärt mycket för mig och det sista jag vill är att se dig ledsen, att någon sårar dig gör mig ledsen. Men en sak ska du veta, att vilka val du än gör, så kommer jag alltid stötta dig i dom. För du är en vän för livet, en sån man inte vill tappa på vägen. Du är unik, fina M.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0